Kai kalbama apie abortus, kurie ir nulemia tikrai mažą gimstamumą, susidaro dvi stovyklos – leisti arba uždrausti. Lietuvoje „leisti“ stovyklą geriausiai atspindi M.A.Pavilionienė. Ji visada karštai remia bet kokią iniciatyvą nesilaikyti D-vo mums duotų gyvybės dėsnių. Šiuo metu ši pozicija laimi, tad ir turime tokį gimstamumą, kuris mums užtikrins skurdą, valstybės irimą ir neišvengiamą visuomenės pražūtį, jei niekas nepasikeis.

 

„Drausti“ stovyklą daugiausia atstovauja krikščionys. Mažai kas žino, kad krikščionybės teologija draudžia bet kokį abortą. Išprievartavus, kai vaikas gims su dideliais defektais – nesvarbu, turi gimdyti ir taškas.

 

Nelabai plačiai žinomas „drausti“ stovyklos minusas – tai padidėjęs nusikalstamumas praėjus 16 – 18 metų po draudimo darytis abortus įsigalėjimo. Tai aprašė Malcolmas Gladwellas savo populiariojoje knygoje „Virsmo taškas“. Tad ir vėl turime nemalonujį krikščionybės šalutinį veikimo poveikį – kai tik visuomenė nuosekliai seka krikščioniškąja ideologija, ji kenčia periodinius, tačiau nuosekliai pasikartojančius smurto protrūkius. Taip buvo per visą krikščionybės istoriją ir taip bus ir toliau, jei nuosekliai vykdysime viską, ką mums prisako kunigai.

 

Laimei, yra ir trečiasis kelias. Kaip pastebi judėjai, visos socialinės problemos gali būti išspręstos tik švietimo būdu. Tas labai palengvina užduotį – alternatyvų svarstyti net nereikia. Viskas tampa labai aišku – arba mes apšviesime liaudį, arba problemos neišspręsime (o gal išspręsime, tačiau kils tokių šalutinių problemų, kad dėl to niekaip nebūsime laimingi).

 

Pagal šį požiūrį, abortai turi likti legalūs, tačiau visuomenė turi padaryti viską, kad vargšė moteris nenorėtų pasinaudoti savo juridine teise nutraukti vaiko gyvybės.

 

  1. Visuomenė turėtų suprasti gilumines abortų pasekmes. Tai žmogžudystė. Net jei įstatymai ir leidžia nebaudžiamai atlikti abortą, tai nekeičia esmės, kad laužai 6 D-vo įsakymą. Taip pat derėtų žinoti ir šio įsakymo nevykdymo pasekmes, nes jis tikrai nėra vien abstraktus draudimas.
  2. Visuomenė privalo nusimanyti apie dvasines seksualinio palaidumo pasekmes. Dauginimosi mechanizmai mums duoti ne smagiai laisvalaikiui leisti, o naujai gyvybei kurti. Jei kas galvoja, kad seksualinėje srityje žinių ir įkvėpimo turėtumėme semtis iš gyvūnų, tas tegu būna nuoseklus ir tegu eina ir gyvena kaip gyvūnas. Jo vieta kur nors lapės urve, o ne tarp žmonių.
  3. Pasmerkti palaidą elgesį. Mūsų laikais, jei „bičas“ užtaiso mergai vaiką, jis gali šaltakraujiškai pasakyti, kad dėl to jis neatsakingas. Seksas buvo laisva abiejų valia – laisvoji rinka. Libertaristinis požiūris nepripažįsta nuodėmingo elgesio – tik socialų ar asocialų. Taip mes toleruojame nuodėmę, toleruojame ištvirkimą. Toleruoji – vadinasi, pasyviai skatini. Taip išsikeroja didžiulis blogis, tačiau niekas nenori dėl to prisiimti savo atsakomybės dalies. Blogiui tik to ir tereikia – kad geros valios žmonės sėdėtų ir bejėgiškai dejuotų.  
  4. Padėkime vienišai gimdyvei. Jei jums tikrai rūpi, kad Lietuvoje gimsta mažai vaikų, kad Lietuva išmiršta, padarykite, kad tai nors truputį atsispindėtų jūsų veiksmuose. TV 3 rengia didžiules kalėdines akcijas pripirkti dovanų vaikų namuose gyvenantiems vaikams. Tačiau jei TV 3 sekančią akciją surengtų, kad padėtų vienišoms gimdyvėms, tai tie pinigai suteiktų nepalyginamai daugiau pagalbos. Dar padėkite joms savo laiku, dėmesiu. Turime daugybę bevaikių moterų ir merginų. Jei jos sutiktų pabūti auklėmis, tuomet vienišų mamų nerimas kaip išauginsiu savo vaikutį gerokai atslūgtų. 

 

Mes turime abortų problemą spręsti ne leisti – uždrausti rėmuose, o suprasti, kad vieniša nevilties apimta gimdyvė – tai mūsų visų, taigi ir Tavo, skaitytojau, problema. Mes turime tokį baisų gimstamumo rodiklį dėl to, kad įkvėpimo, kaip elgtis seksualinėje srityje, semiamės iš briedžių ir kiškių.

 

Mums išplovė smegenis, kad be sekso mūsų gyvenimas apgailėtinas ir beprasmis. Ar tikrai? Ar tai, kad ant kiekvieno kampo nesibarškini jau reiškia, kad tavo gyvenimas nevisavertis? O gal kaip tik – turi laiko ir jėgų prasmingesniems užsiėmimams? Aš tikrai abejoju 20 amžiaus pradžios psichologų išvada, kad neurozės kyla iš nepatenkintų seksualinių poreikių. Šiais laikais mes seksualinius poreikius tenkiname per kraštus, tačiau vietoj neurozių stojo giluminė depresija.

 

Žmogus turi dvasinę pareigą gyventi ir daugintis. Tai pakartota biblijoje 6 kartus. Nė karto nieko nepasakyta apie tai, kad turime gyventi aktyvų seksualinį gyvenimą, o nepageidaujamas šio elgesio pasekmes išpjauti ir mesti į šiukšlyną. Esu įsitikinęs, kad tai geriausiai paaiškina mūsų išmirimo priežastį – mes nustojome laikytis Kūrėjo mums duotų seksualinio elgesio normų, todėl ir pradedame išmirti.

 

Mums yra draudžiama naudotis seksu pasimėgavimui, smagiai laisvalaikį praleisti. Net gyvūnams tai neleistina. Tik jiems tuo metu, kai daugintis nereikia, būna išjungtas instinktas. Mūsų dauginimosi instinktas įjungtas nuolat, tačiau tam mes ir turime protą, kad jį suvaldytume ir nukreiptume derama linkme.

 

Pradėkime  žmoniškai rengtis. Kol merginos klausė dizainerių, televizijos laidų ar ko ten patarimų rengtis kuo seksualiau, užsieniečiai pradėjo atkreipinėti dėmesį į tai, kad Lietuvoje merginos rengiasi kaip prostitutės. Žmogui nebūtina rengtis perdėtai seksualiai, kad patiktų. Reikia rengtis gražiai. Ir nepamirškime, kad kuklumas žmogų puošia. Tai tinka ir merginoms, ir vaikinams.

 

Deja, šio straipsnio apimtis neleis jums išdėstyti visų dvasinių reikalavimų seksualinių santykių srityje. Tam reikia studijuoti judaizmą (kam jūs paprastai „neturite laiko“. Laiko išmirti randate, tačiau studijuoti gyvybės dėsnius – niekaip). Tačiau užsiminsiu, kad bet koks sėklos išsiliejimas ne tam, kad pratęstum gyvybę, yra neteisingas. Rabinai tai netgi lygina su žudymu. Ikivedybiniai santykiai neleistini. Apsisaugojimo priemonėmis mums negalima naudotis. Taip pat negalima onanizuotis.

 

Kaip suvaldyti norą onanizuotis? Labai paprastai. Žydų kasdienės etikos kodeksas Šulchon Aruch teigia, kad reikia vengti net ir liesti savo lytinius organus. Jei nesiliesi, tai ir suvaldysi pagundą patenkinti pats save. O jei neišliesi sėklos, išsaugosi organizme svarbiausių gyvybinių medžiagų. Ir, gali būti tikras – tau niekuomet nekils gėjiškų pagundų.

 

Deja, optimizmo kol kas turiu išties nedaug. Mūsų visuomenė gali valdžią pakelti su šakėmis už tai, kad ji nuo pensijos nuima 50 litų, tačiau ši visuomenė gali gana abejingai stebėti tendencijas, kurios nenumaldomai rodo, kad po 50 metų ji išnyks. Pasakysiu jums atvirai – nesu tikras, kad tokia tauta apskritai nusipelno egzistuoti.

 

Štai kaip abortų problema sprendžiama Izraelyje: http://www.friendsofefrat.org/